STAR WEDDING

Adaugă aici textul pentru subtitlu

dT9rEGo6c

FILMAREA SI FOTOGRAFIEREA evenimentului se va face folosind echipamente de ultima generatie ( Panasonic GH5, Panasonic G7, Canon 5d Mark IV, Nikon D750, DJI Phantom 4 PRO, etc) alaturi de accesorii de stabilizare a imaginii (camerei video), microfoane performante (pentru ca si sunetul este important, nu numai imaginea), sisteme de iluminat secundare pentru asigurarea unor imagini de cea mai buna calitate.

Evenimentul vostru va fi filmat si fotografiat pe intreaga sa durata (de la pregatiri – gatit, pana la finalul evenimentului – dezgatit).  Astfel vom avea ca si material brut aproximativ 4-5 ore de film.

Montajul video va fi facut professional folosind acolo unde va fi nevoie corectii de imagine sau sunet si desigur coloane sonore si tranzitii care sa duca la un film deosebit.

Tot ceea ce reprezinta parte video este realizata in FULL HD 1080 – 50p (sau la cerere in format 4K). 

Modul de filmare al evenimentului este unul dinamic, de aceea nu vor exista filmari statice de pe trepied. 

Vom asigura filmarea/fotografierea Cununiei Civile chiar si in cazul in care aceasta are loc intr-o alta zi fata de cea in care are loc Cununia Religioasa si Petrecerea. 

Durata filmului final va varia in functie de complexitatea evenimentului si este insotit de clipul evenimentului “Wedding Highlights”. Acesta din urma are un impact deosebit, montajul acestuia fiind realizat cinematic folosind cele mai frumoase momente din eveniment si o coloana sonora potrivita pentru un clip captivant si emotional.

Atat fotografiile cat si filmul vor fi prelucrate in totalitate rezultand astfel un produs final de cea mai buna calitate cu care noi ne vom putea mandri iar voi veti obtine cea mai frumoasa amintire. 

Fotografiile nu vor avea limita de numar astfel incat de fiecare data cand va fi nevoie vom imortaliza momentul in cel mai profesionist mod posibil. Numarul final de fotografii ce va vor fi oferite va depinde, la fel ca si la video, de complexitatea evenimentului. 

Locatia pentru sedinta foto din ziua evenimentului este stabilita de comun acord de catre organizatorii evenimentului si echipa GO-Records Studio astfel incat sa putem garanta succesul unor fotografii memorabile. Sedinta foto de logodna va avea loc intr-o data si locatie stabilita de comun accord. 

Pentru a asigura rezultate deosebite ar fi de preferat sa alocam acesteia macar 90 de minute la locatie.

 Materialele finale va vor fi oferite la calitate maxima pe suport electronic: Stick, HDD sau online.

dT9rEGo6c

Adaugă aici textul pentru subtitlu

Despre serviciile noastre

Adaugă aici textul pentru subtitlu

CONSULTANTA, FILMARE, FOTOGRAFIERE, ALBUME FOTO, MONTAJE VIDEO/FOTO, MARTURII FOTOGRAFICE, SEDINTE FOTO DE LOGODNA SAU „TRASH THE DRESS” (DE STUDIO SAU EXTERIOR) FUM GREU CU GHEATA CARBONICA, SONORIZARE, SURPRIZE TEMATICE, AL DOILEA CAMERAMAN/FOTOGRAF, MACARA, DRONE, ETC.

Ne putem ocupa de tot ce trebuie evenimentului dumneavoastra astfel incat reusita acestuia sa fie asigurata.

In cazul sedintelor foto speciale ( ”TRASH THE DRESS” SAU ”LOGODNA” )data, locatiile si timpul destinat acestora se vor face deasemenea de comun acord.

ALBUMELE FOTO oferite de noi NU se disting prin diferența de calitate ci prin modul lor de prezentare. Calitatea acestor albume foto este cea mai buna de pe piata, folosindu-se cele mai bune printuri si cele mai bune materiale.

Filmarea si fotografierea se fac folosind cele mai noi aparaturi din domeniu impreuna cu toate accesoriile de care avem nevoie pentru a asigura cea mai buna calitate a serviciilor oferite clientilor nostril. 

Produsul final il vom oferi la calitate maxima respectand intotdeauna termenii contractuali iar fotografiile sunt realizate la cele mai inalte standarde. Si partea foto si partea video sunt editate de catre specialisti in domeniu cu cele mai bune softuri de editare.

Fotografii si cameramanii echipei ”GO-Records Studio” au fiecare peste 10 ani de experienta in evenimentele private astfel incat putem garanta atentia in imortalizarea tuturor momentelor importante din astfel de evenimente.

Nu vom face niciodata diferenta intre serviciile noastre prin folosirea sau nefolosirea unor diverse aparate sau accesorii. Indiferent de serviciile alese vom folosi tot ce avem in dotare ca sa putem oferi clientilor nostri calitate maxima.

Realizand impreuna o lista cu ce va doriti voi putem ajunge la o oferta personalizata ce duce la realizarea evenimentului vostru asa cum l-ati dorit. Acest lucru il putem face stabilind o intalnire si discutand in detaliu despre optiunile dorite.

Pentru mai multe detalii asteptam sa ne contactati folosind detaliile din rubrica : CONTACT

dT9rEGo6c